2013. május 6., hétfő

Interjú StarZone-nal :D (interjú 5)

Ééés enyhe déli széltől, upsz várjunk ez rossz szöveg (ajj, hülye meteorológia  kellett nekem bekapcsolni a tévét....) azaz, bocsi, most nem tudok koncentrálni. Holnap nehéz nap lesz a suliban, plusz a TV, és ha esetleg, mondjuk magyar városokat/hegységeket/tavakat kezdek el sorolni, akkor most nézzétek el nekem :D És mint mindig, most se sikerül rövid bevezetőt írni... Persze még azt sem mondtam, hogy kivel lesz az interjú (bár ott van a címben) Gondolom, ha valaki idetéved, akkor rögtön megnyomja a "vissza gombot", amit meg is ért....várjunk, nincs is olyan, hogy "vissza gomb" az a képernyőn van nem a billentyűzeten. Ahj, Sára olyan buta vagy!
Szóval az interjút StarZonenal készítettem meg, és rájöttem, hogy nem tudok magyarázni. De tényleg, nem. (Ezt majd később elmondom) 
Szóval, én nagyon szeretem az írói munkáit, és örülök, hogy elfogadta az interjút.
Ha esetleg nem ismernéd ez a (sikeres) bloggert, akkor itt van a link: http://directioner.blog.neon.hu/
Na, de nem is húzom tovább az időt, nehogy itt öregedjetek meg nekem, aztán meg kenhetem be a könyökötöket fenisztillel!

      1.  Mi vezetett rá a bloggerkodásra?
-Vicces lesz, de a BRAVO magazin :DD Írtak benne arról, hogy ki az a Perez Hilton, és hogy milyen nagy karriert futott be a bloggerkodással és mások fikázásával. (:DDDDD) Úgy gondoltam, miért ne? Eredetileg ilyen sztárokról, pletykákról akartam írni, ahogy Perez is teszi, innen is van a nevem. (StarZone). Aztán úgy gondoltam, hogy itt körülnézve a neonon mindenki sztoris blogot ír, nem pedig ilyen „sztárosat”. Úgyhogy gondoltam, belevágok, mert miért ne? J

       2.     Fontosnak tartod, hogy egy blog vicces legyen, esetleg legyen benne jó poénok?
-Ha történetes blogról van szó, akkor ez attól függ, hogy mi a sztori. Tehát tegyük fel, ha egy blog egy halálos betegről szól, vagy egy háborúban játszódik, esetleg az alapvető történet drámai, akkor nem kell oda poén (szerintem) elrontja az egész hangulatát, ami pont azért jó (legalábbis nekem) mert az egész nyomott, szürke, és nagy benyomást tesz rám! De egy olyan blogban, mint például az enyém, szerintem KÖTELEZŐ a poén, hiszen ez az egyik éltetője egy olyan történetnek, ami nem a fentebb megnevezettekhez tartozik. J

3     . Próbálkoztál már design készítéssel? Ebben kértél segítséget?
-Hű, ez egy nagyon kínos kérdés, akadtak konfliktusaim is az ügyben. Maradjunk annyiban, hogy inkább Tinaah elkészíti nekem megrendelésreJ Hatalmas hála a munkádért, Tina! Egyébként szerintem, ahogy minden eddig általam ismert blogger, én is próbálkoztam, de irtózatosan szánalmas és béna vagyok benne, szerintem maradok az írásnál :D

     4.     Melyik a fontosabb? Az, hogy egy részt hogyan fejeznek be( mármint, mennyire figyelemfelkeltő) vagy, hogy az az adott rész legyen nagyon jó?
-Szerintem mindkettő fontos! Mondjuk igaz, az én szörnyű részeimet (mert van egy pár) mindig a befejezés viszi fel valamennyire, mert a nélkül egy nagy rakás szerencsétlenség. :D De mindezek mellett szerintem felesleges megírni úgy egy baromi jó részt, hogy a vége semmitmondó, és értelmetlen. Tehát úgy gondolom, hogy mindkettő fontos. Nagyon fontos!

5.    Fanfiction-t vagy saját történetet szeretsz jobban írni?
Fanfiction-t, de azt nagyon. <3

6.  Honnan szerzel ihletet a történetekhez? (akár valamilyen kaja is lehet. pl. csoki :D)
-Zeneszövegekből, tehát zenehallgatáskor. Nagyon ritkán filmekből, de ez tényleg nagyon ritkán van, csak az olyan filmek ihletnek meg, amik után legalább10 percig tátott szájjal ülök a kikapcsolt tévé előtt, aztán megszólalok: Ez igen! Hol a laptopom?

7.    Támogat valaki az írásban?
-Közeli ismerősök közül senki. J Viszont van egy lány, aki (sajnos) nagyon távol él tőlem, de neki köszönhetek rengeteg dolgot, ő pedig Lily Morgan! Imádom ezt a csajszit, és nem lehetek neki elég hálás, hogy mindig itt van nekem!

     8.    Szerinted az biztosan jobb blogger, aki már több éve bloggerkodik?
-NEM!!!!!!!!!

9.   Mit tartasz a legfontosabbnak egy blognál?
-Ha történetes blog, akkor azt, hogy a történet élvezetes, fordulatos, legyen, hatással legyen rám! (Pl. ha szomorú a rész, sirasson meg, ha vidám, nevessek!). Jaj és a jó párbeszédek és leírások! Szerintem ez elengedhetetlen.

10. Számodra milyen egy ideális blogger?
-Hát tutira nem olyan mint én :D Úgyhogy most a pontos ellentétemet is fogom némileg ide leírni :D
Időben hozza a részeket, ahogy csak tudja, meghálálja az olvasóknak a támogatást, betartja a szavát, válaszol a kommentárokra időben, mindig megfelelően jó minőségű részeket hoz, nem untat soha egyetlen sora sem, frappáns, és bő szókinccsel rendelkezik : ))

      11.  Szerinted mikor kell lezárni egy történetet? (például)
-Például amikor az egész úgymond körbeér. J Ott ahonnan már nem lehet tovább húzni. Mondjuk ennyi erővel én már most befejeztem volna, de mindegy, szeretek ellentmondani önmagamnak :P Amúgy szerintem nincs olyan, hogy egy történetet valamikor már le kell zárni. Én az enyémet addig írom, ameddig nem érzem tehernekJ

12. Hogyan írnád le a kedvenc blogod röviden, tömören?
-TÖKÉLETES. (Egy fantasztikus íróval!)

    13. Happy End vagy Saddy End?(tudom az utóbbi nemlétező szó, de így rímelt meg minden :D) Miért?
-Hm.. Ez nagyon jó kérdés, megfogtál :D Szeretem a Happy Endeket, de most megsúgom, az enyém is „Saddy End” lesz, pont azért, mert mint annyiszor mondtam már, imádom ha valami nyomot hagy az emberben! A Szomorú befejezéseken gondolkoznak az emberek, átgondolják, hányféleképp lehetett volna, mit csináltak volna másképp. A boldog végekben nekem az nem jön be, hogy számomra nem elgondolkodtatóak, de ettől függetlenül persze én is örültem volna, ha Jack életben marad a Titanicban. : ))

     14.  Van összefüggés, a bejegyzés és az aktuális hangulatod között? 
-Szívesen mondanám, hogy van, de nincs, Nem szeretem a saját nyomoromat kivetíteni egy részre. Utálom, ha amiatt változik egy bejegyzés minősége, csak mert nekem rossz napom volt. Higgyétek el, akkor bizony nagyon csúnya részek lennének. Bár így belegondolva most jó kedvem van és depis részt kéne írni. Hjaj máár…

      15. Általában mennyi időt töltesz egy bejegyzés megírására?
- Sokat, nagyon sokat, de ez persze attól is függ, hogy az aktuális részhez mennyi kedvem, ihletem, ötletem van. : )

16. Volt olyan blogod amit töröltél? Ha igen, miért?
-Rengeteg van, és mert csak hirtelen fellángolások voltak, nem tudtam velük mit kezdeni. :D

17. Volt már rá példa, hogy elment az ihleted? Ilyenkor mit csináltál?
- Most is épp ebben vagyok. Próbálok minél több zenét hallgatni, vagy segítséget kérek Lily Morgantól.<3

18 .Gyakran kommentezel más blogokban?
            -Nem, ez nagyon ritka. Sokat olvasok, de csak annál kommentelek, amelyik tényleg megfog. Most tudom, sznob picsának tűnök, de tudjátok milyen nehéz iPodon bejelentkezni?:D

19.Ha egyszer csak úgy jön az ihlet rögtön belekezdesz egy történetbe?
         - Nem, mert legtöbbször nem új történethez jön ihlet, hanem új részhez, és abba azonnal :D De mondjuk ha történethez jön, először lenyugszom (akik már átélték azt a „ÚRISTEN HOGY FEJBEB*SZOTT AZ IHLET” érzést, azok tudják, miért :DD) és átgondolom, megérné-e. Aztán mindig arra jutok, hogy nem. : (

20. Mit gondolsz arról, hogy valaki csak egy bizonyos komment mennyiség után hoz új részt?
-Értelmetlennek tartom, elvégre ha valaki szeret írni, akkor olyan mindegy, hogy hány ember kíváncsi rá, nem?: )

Bónusz kérdés: Szerinted miért ítélik el annyian a fanfiction írását?
És itt van a probléma, elfelejtettem említeni a bloggernek, hogy a bónuszkérdést magának írja, így, szerintem ő arra gondolt, hogy én válaszoljak (bár mondjuk ez elég logikus, és hmm nem is rossz ötlet, már megvan mi lesz minden 10-ik résznál [eddig ezen gondolkodtam] köszi :D)
Szóval, először is azért, mert sokan akik az ilyen történetet "lefújozzák", azok nem szeretik azokat az embereket, akikről szól a történet, másrészt pedig már nagyon sok van belőlük.
Hogy szerintem miért?
- Azért, mert már nagyon sokan azért írnak, "mert hogy ez a menő" stb. Sajnos, ezek már eléggé sablonosak (lásd: http://interjukanagyvilagbol.blogspot.hu/2013/03/hogyan-irj-egy-izi-lavsztorit.html)
Másodrészt, a főszereplő gyakran ugyanaz a csaj (Selena Gomez, Ariana Grande, Acacia Clark, Demi Lovato) és ráadásul, annyiról szól a történet, hogy mindene megvan, és hogy "szenved". Bah...
Harmadrészt, pedig valóban kezd unalmassá válni, kivétel azok, akik érdekes/izgalmas történetet írnak, ők keményen dolgoznak, és látszik is. Viszont vannak olyanok, akik ezt nem azért csinálják, mint a legtöbben (szeretnek írni) hanem azért írnak, hogy népszerűek legyenek és hasonló.
Én csak a nagyon sablonosokat ítélem el (de már írtam, ha egy nagyon jó írónak ilyen sablonos az alaptörténete, az még mindig ki tud valamit találni...) egyébként nagyon színes műfaj. Kreatív kezdőknek ajánlatos :D 
UI: azért ez az ötödik interjú, mert már a negyedik elkészült, csak e-mailban nem kaptam meg a válaszokat egyenlőre csak a blogger blogján van az interjú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése