2013. február 1., péntek

Első interjú :D

Hali! Íme az első interjúm (a második már úton is van :D)
Nekem a blog nagyon tetszik, választékos az írás, és az alapsztori is nagyon jó. szerintem sokan is olvassák. ;)
Ha érdekel, mert ugye érdekel ? Itt van: http://eletemavalosag.blogger.hu/
Íme az interjú:


1. Mi vezetett rá a bloggerkodásra?
- Az életem :D Az életemet rakom fel, nem nehéz megírni... Az "Életem a valóság"-on kívül még 3 másik könyvet írok ;)

2. A történetedben raksz be egyes szituációkat a saját életedből, vagy az egész kitaláció?
 - Az egész az életem :D

3. Szerinted fontos, hogy egy blognak magas legyen a nézettsége?
- Igen :(

4. Szoktál kommentelni (azaz jelet hagyni magadról) más blogokban is?
- Igen :D a barátnőm blogjában :)

5. Ugye a blogodban gyakran linkeltél zenét, számodra fontos, hogy menjen valami zene a történet alatt, vagy csak simán segít az olvasónak, hogy jobban beleélje magát a történetbe?
 - fontos nekem, mert minden részhez, tudok zenét kapcsolni. Pont olyan hangulata van.. legalábbis számomra :D Remélem segíti az olvasót is ;)

6. Milyen gyakran írsz bejegyzéseket a blogodban?
 - hetente .

7. Volt már esetleg olyan blogod amit töröltél?
- volt :)

8. Ha az előző kérdésre a válasz igen, akkor miért?
 - nem tetszett :D de azért megvannak azok az írások is.

9. Próbáltad már meg úgymond "híresztelni" a blogodat?
 - igen :)

10. Szoktál más blogokat is olvasni, vagy csak kizárólag a sajátoddal törődsz?
- szoktam :)

11. Hogy viseled a negatív kritikát, esetleg kaptál már? -
 nem nagyon kaptam, de jól viselem ;D

12. Ha mondjuk egy számodra fontos ember (mármint barát, családtag) azt mondja, rossz a blogod, vagy töröld. Kitörölnéd?
- egyértelműen nem :D

13. A részeket teljesen egyedül írod, vagy kapsz mástól segítséget?
- teljesen egyedül :)

14. Fontosnak tartod, hogy egy blognak legyen egyedi designje?
- annyira nem ;)

15. Fontosnak tartod, hogy egy blog vicces legyen, esetleg legyen benne jó poénok?
- ha ettől függ, hogy jól olvasható a sztori, akkor igen :D

16. Mióta bloggerkodsz?
- egy éve :)

17. Szerinted kortól függ, hogy egy ember milyen író?
- nyilván nagyobb a szókincse a 15 évesnek, mint egy 11 évesnek, szóval igen :D

18. A történetedben lévő karakterek hasonlóan felépített emberek, mint a környezetedben élők?
- ahhaaa :D

19. Ha egyszer csak úgy jön az ihlet rögtön belekezdesz egy történetbe?
 - nem :)) alaposan megfontolom, hogy jó sztori lenne e belőle, vagy inkább hagyjam :D

20. Mit gondolsz arról, hogy valaki csak egy bizonyos komment mennyiség után hoz új részt?
 - szar ügy :(( Én nem ettől tezsem függővé. ha nem olvassa senki , hát.. nem baj. nekem jól esik, hogy fent van :D

Bónuszkérdés:
- A családod tud róla, hogy blogod van? - Elvileg igen... vagyis Anya biztosan, ő olvassa is :)

Hamarosan jön a következő :D Addig is olvassátok ezt (ott fent van a link) a szupi blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése