2013. február 16., szombat

3. Interjú SummerPrincess94-gyel

Először is, hamarosan érkezik még kettő ( vagy több nem lehet tudni) interjú. De térjünk vissza a jelenbe. Az interjú alanyom, egy mostani sikeres blogger. Több blogod is vezet (amik nekem személy szerint bejönnek :D) de csak az interjúban említetteket linkelem: http://camp-in-cambridge.blog.neon.hu/
http://camp-in-cambridge2.blog.neon.hu/
Nos és akkor az interjú:
1. Mi vezetett rá a bloggerkodásra?
Egy csomó blogot olvastam, végül 2010 októberében én is belekezdtem egybe.:) A minőségéről nem nyilatkozom...:D

2. Hogyan írnád le a kedvenc blogod röviden, tömören?

-Van egy pár kedvenc blogom, amiket imádok. Az egyik egy focis (mivel immmmádom a focit), igaz nem a kedvenc csapatom van a főszerepben, de szeretem olvasni, mert izgalmasan írja le a történetet, sok titokkal, és látszik, hogy érti, amiről ír. (http://barcelona.blog.neon.hu/)


3. Szerinted, mi a funkciója egy prológusnak? (bocsi a hülye kérdésért, de ez jutott eszembe :D)
Ha szükséges, akkor a történet beindítására, pl: előzmények. Én csak egyszer írtam prológust, hogy megmagyarázzam a lány költözésének okát.

4. Mennyi időbe került, amíg népszerűbbek lettek a blogjaid?
-Nos, nem tartom olyan népszerűnek a blogomat, szóval nem tudom. Ha valaki jól ír (itt nem magamra célzok), akkor akár már az első pár résszel meg tudja fogni az olvasót. Szerintem nekem a CiC első évada során sikerült olvasókat gyűjtenem. Az azelőtti blogjamban meg szerintem a blog közepe felé.

5. Mennyi ideig írsz egy-egy bejegyzést?
-Hát az attól függ, hogy mennyi ötletem van. Van mikor nem tudom mit írjak, általában abból születnek a rosszabb részek. Azokat általában elkezdtem, és három napig ülök rajta, majd azon a napon mikor fel kéne tennem gyorsan megpróbálom összehozni. De van amikor sok ötletem van és egy nap megírom az egészet, és még aznap kezdek egy másikat is

6. Szerinted melyiknek a minősége kell hogy jobb legyen? A prológusnak, vagy az epilógusnak? Miért?
-A prológusnak, hiszen már azzal is fel tudod hívni a figyelmet a blogodra és magadra, hogy te igenis jó író vagy. Lehet, hogy a prológus miatt követi végig a történetedet.

7. Mivel ugye több blogot is vezetsz, és mindegyikbe kellenek valamilyen rendszerességgel blogbejegyzések. Hogyan osztod be erre az időd? (mármint nem napirendileg, hanem, hogy tudsz velük foglalkozni)
-Jelenleg egy blogot vezetek, pont emiatt, mert nem lenne időm többre. Volt mikor többet vezettem, és csak kavarodás lett az egészből... "Hoppá most a blog2-be kéne részt írnom, de csak a blog1-be van ötletem, de oda most írtam." Gratulálok azoknak, akik megbírják ezt csinálni, de nekem nem ment.

8. Mióta bloggerkodsz?
-Első blogomat 2010 október 15.én nyitottam.

9. Támogat valaki az írásban?
-Az olvasóim, kommentelők.:)

10. A sajátjaid közül melyik a kedvenc blogod, miért?
-A Camp in Cambridge, (1,2) mert szeretem írni, és mert az egyik legjobb barátnőmmel kezdtem el.:)



11. Van összefüggés, a bejegyzés és az aktuális hangulatod között? (mármint ha szomorú vagy akkor szomorú,  ha boldog vagy, akkor boldog részeket írsz?)
-Néha van, de van mikor attól vidulok fel, hogy boldog részt írok a történetbe.

12. Mi adta az ihletet a kedvenc blogodhoz?
-Meg Cabot Hívószám 1-800 sorozat 2. része. Megtetszett a táboros ötlet.

13. Nehéz volt elkészíteni a blogjaid designét?
-Nem, mert imádok design-okat csinálni.:) Bár szerintem nem lett valami remek mű.

14. Merítesz ötleteket a saját életedből a blogbejegyzéseidbe?
-Néha igen például, mikor hallok valami vicceset az osztálytársaktól, lehet, hogy beleírom

15. Kaptál már kritikát?
-Nem emlékszek, de szerintem nem.

16. Szerinted fontos, hogy egy blognak jó designje legyen?
-Szerintem igen, mert sokkal jobb olvasni egy blogot, aminek szép a kinézete, mint egy alap sablonosat. Egy könyvön is a borítóját nézed meg először, nem?

17. Szoktál tanácsot adni más bloggereknek? Ha igen, akkor megfogadják a tanácsokat?
-Egyszer-kétszer írtam kommentet, hogy mire figyeljen, de úgy láttam nem figyelt rá.

18. Van olyan főszereplőd/szereplőd, amelyet magadról mintáztál?
-Sok főszereplőmet olyanra mintáztam, amilyen szeretnék lenni, de amilyen én vagyok olyan még nem volt.

19. Melyik a fontosabb? Az, hogy egy részt hogyan fejeznek be( mármint, mennyire figyelemfelkeltő) vagy, hogy az az adott rész legyen nagyon jó?
-A második. Ne csak a vége, hanem az egész legyen jó.:)

20. Te személy szerint milyen bloggernek tartod magad?
-em tartom magam jó bloggernek/írónak, de úgy gondolom fejlődtem az első blogom óta. Remélem, egyszer még jobb leszek! :)

Bónuszkérdés: Fanfiction-t vagy saját történetet szeretsz jobban írni?
A fanfiction-ökben kiélem az adott sztár iránti vágyaimat, hamár egy találkozás nem jöhet össze. Viszont szerintem a saját történet nehezebb, mert ott saját magad alkotsz meg mindent. :) De mindkettőt ugyanannyira szeretek. :D

2 megjegyzés: